HTML

FTCszurker

Aki tunya vagy túl jószívű, az a pályán nem él meg. (Albert Flórián)

BLiga 2012/13

Fradi elsó o. bajnoki gólok (1901- )

6463 (2011.11.29.)

GA

Holtszezon 34.: OFF: Anyszikám, há megyünk a meccsre!

2010.12.15. 22:53 GreenBP

Lassan mindent elönt a holtszezoni trutymó, ilyenkor annyi mindenre van idő. Onitisz be is fordult, Somlai Péter: Konfliktus és megértés c. könyvét olvasgatja, még 1986-ból (Budapest, Gondolat Kiadó). Mozgalmas kis év volt, ekkor voltunk utoljára vébén, aztán meg itt van ez a könyv is. Az alábbi interjúrészlet Morvai, a Molnár és a Nagy család esetleírása c. részben olvasható. És, hogy nincsen benne Fradi? Dehogy nincs…

Pista: "A feleségem nem igényli a szexualitást. Nem tudja, mi a jó benne. Nekem nagyon jó vele, de sokszor azt csinálja, hogy közben elkezd valamiért vitatkozni, meg veszekedni, és akkor elromlik az egész. Már többször mondtam neki, hogy élje ő is jobban bele magát, és ilyenkor ne törődjön mással, de hiába. Pedig, nagyon ritkán, van, hogy neki is jó, sőt egymás után többször is. Nekem az a fontos, hogy a másiknak is jó legyen…. Egyszer elhívtam a feleségemet focimeccsre. Egy idő után kiment és ott ült a kocsiban. Azért, mert nős vagyok, még lehet magánéletem. Többet nem hívtam el focimeccs­re. .. Ha pedig én elmentem, akkor csetepaté volt.” Kati: "Én azt akartam, hogy a férjem töltse az idejét otthon velünk, ne a haverokkal. Az nem élet, hogy este hazajön, tv-t néz vagy lefekszik. Mindig csak fogadkozott, de volt, hogy két napig nem jött haza." … És házasságuk harmadik évében Kati elköltözött férjétől. Azóta külön élnek, de néha hetenként többször is találkoznak. Kati most válni akar, Pista még nem döntött.

Szólj hozzá!

Címkék: szociológia off szurkolók szurker holtszezon onitisz somlai péter konflitus és megértés

A bejegyzés trackback címe:

https://ftcsz.blog.hu/api/trackback/id/tr582518634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása