HTML

FTCszurker

Aki tunya vagy túl jószívű, az a pályán nem él meg. (Albert Flórián)

BLiga 2012/13

Fradi elsó o. bajnoki gólok (1901- )

6463 (2011.11.29.)

GA

BLiga 4. forduló: Videoton – Ferencváros 1:1 Fábián!!! A...

2010.08.21. 22:14 GreenBP

Az első félidő kimaradt, helyette angol turista csajok picsáját bámultam egy vasúti kocsiban, a vonat egy órát késett, rohadt lokomatív, csak a 44. percre estem be. Így azt sem tudom, hogy a spori végig ilyen aljas volt-e, vagy csak a szünetben szóltak neki, hogy izé khm… itt ülnek… Kik? Mit kik? EGYESEK! Oszt mutogattak felfele: Fábián polgártárs, egy ilyen dicső napon azért az emberek csapata nem kaphat ki! Hát nem is kapott, de elhoztunk legalább egy pontot, ez a körülményekhez képest szép. Bognár a szünetben azt mondta, egészen kiválóan játszottunk mezőnyben, na én ilyen Fradit 5-6 éve nem láttam, sajnálom, hogy lemaradtam róla, mondjon le az egész MÁV. Prukner meg úgy látta, az első félidőben úgy játszottunk, ahogy egy bajnokesélyes, nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező csapat ellen kell. Tanár úr, itt valami tévedés lesz, mert ha jól értem Önt, akkor az első félidőben úgy játszottunk, ahogy egy bajnokesélyes, nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező csapatnak kell. Szerintem. Amúgy, szép volt fiúk! Csak az a múlt heti 1:3…

 

 

2 komment

Címkék: fradi bohócliga bognár fábián prukner hajrá fradi! vidi fradi

A bejegyzés trackback címe:

https://ftcsz.blog.hu/api/trackback/id/tr992237947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fejlődő Szervezet 2010.08.22. 10:32:48

Most tényleg nem érhette szó a ház elejét.

alibi6 2010.08.23. 06:05:20

Basszus! És ezt a meccset nem láttam én sem...
Hajrá Fradi!!!
süti beállítások módosítása