HTML

FTCszurker

Aki tunya vagy túl jószívű, az a pályán nem él meg. (Albert Flórián)

BLiga 2012/13

Fradi elsó o. bajnoki gólok (1901- )

6463 (2011.11.29.)

GA

Tovább a szopóágon

2011.08.21. 21:13 GreenBP

Lassan befigyelget az Nb2 keleti csoport. De miért? Egy Bitlisz nevű fórumozó szerint ezért:

"A júniusi ankét után beszéltem az elnök úrral, hogy lenne egy szponzorjelölt, aki komoly pénzeket hozna a Fradiba. Összehozom velük, de nem tárgyalhatom le a klub helyett. Lepattintott, hogy beszéljek az operatív igazgatóval. Már ez meglepett. Azonnal időpontot kellett volna egyeztetni. Mindegy, mentem tovább. Az operatív igazgató tovább küldött a kommunikációs igazgatóhoz. Azóta két levelet küldtem az illetőnek, szóban is emlékeztettem rá, hogy legyen olyan kedves és olvassa el a szponzorációs levelet és intézkedjen. Ezen kívül az elnök úr fideszes címére is írtam, emlékeztetvén arra, amit mondtam. Csak egy jó tanács: ha üzleti alapokra akarják helyezni a Ferencvárost, akkor az a legelső, hogy szóba állunk azzal, aki érdeklődést mutat és pénzt hozna. El kell fogadni, hogy irányított bajnokságunk van. Idén oda engedik a Győrt, a Debrecent és Videoton. A pesti csapatok közül egy megint menni fog a levesbe."

Ne legyen igaza. De attól még holnap óvatosan kell kinyitni a sportot...

 

Szólj hozzá!

Címkék: ferencváros szurkolók bohócliga ulloi129.hu fradi hali 1:2

A bejegyzés trackback címe:

https://ftcsz.blog.hu/api/trackback/id/tr993169449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása