HTML

FTCszurker

Aki tunya vagy túl jószívű, az a pályán nem él meg. (Albert Flórián)

BLiga 2012/13

Fradi elsó o. bajnoki gólok (1901- )

6463 (2011.11.29.)

GA

Kubatov Gábor: Itt ültem a kettes szektorban, nem a puhák között

2011.08.22. 21:12 GreenBP

A CSIM-BUM gólnak hála, a múlt heti teljes szurkolói ankét fenn van a tyúbon. Ez itt a szurkolói törvény kapcsán elhangzottak zanzája. Miért tüntetnek tehát az elnök úr szerint az ultrák szerte e hazában?

"A törvény úgy szól, hogy aki a pályára bedob valamit, vagy pályára bejön engedély nélkül (…) akkor két év börtönt kap. Ha valaki visszaesőként csinálja, csoportosan csinálja, vagy fegyverrel (…) akkor 3 év börtönt kap (…)  Természetesen ezzel a kitiltás mindig együtt jár (…) Kitiltás jár azért, ha valaki a meccsre jövet és a meccsről hazafelé balhét csinál. Én nem vagyok egy finnyás gyerek, meg az én édesapám sem egy egyetemi tanár. Idejár velem 75 évesen mindig a meccsre. Nem zavarja ez a törvény. Én azt gondolom, hogy a magyar labdarúgásnak ez jót fog tenni. Fogok írni egy levelet, minden szurkolónak, ha széttépik, széttépik, ha nem, nem, engem nem érdekel. A jegy mellé a belépéskor oda fogjuk adni. Szeretném őket megkérni, hogy tartsák be ezt a törtvényt! Mert azt gondolom jobb lesz. (…)

Van egy vitatott kérdés, hogy a pályára befutó embereket az itteni biztonsági szolgálat lefoghatja és azokat igazoltatja. A Fradi Security kérdése fölmerült már ezerszer. A tárgyalások folynak, csak még nem tudtunk odáig eljutni, hogy a Fradi Security az 100 százalékban a labdarúgó Zrt. tulajdonába fog kerülni. Így is van benn 50 százalékos tulajdonunk, át szeretnénk venni a teljes tulajdont. És akkor majd mi gondoskodunk róla, és mi foglalkozunk vele. Tehát akkor, ha valami probléma van, akkor legyenek kedvesek engem szidni, mert a Kubatov az, aki fölhatalmazta majd azokat a marcona embereket, akik a pályára befutó, vagy bedobó embereket majd elkapják….

Ki fogunk tiltani a stadionból sok embert.

Idáig nem mert senki sem meglépni én meg merem lépni. Olyan embereket, akik amikor Dunaszerdahelyen voltunk, autóbusszal jöttek haza és kifosztottak egy benzinkutat és én ott be tudom azonosítani, hogy ez ki volt, ki fogjuk tiltani a pályáról(…)  Nem azért, mert én nagyon finnyás vagyok, azért, mert a Fradira szégyent hoztak. Ki fogjuk tiltani azokat az embereket, akiknél Norvégiában drogot találtak és kabátokat loptak el(…) Ki fogjuk tiltani azokat az embereket, akik a Honvéd meccs után idejöttek és nem véleményt mondtak, meg nem tüntettek, hanem összerugdosták a játékosok és edzők autóját. Nekem az ilyen nem Fradista. (…) Lehetnek indulatai, mondhat bármit, mert a kritika az nem probléma, de olyat, hogy kárt okozzon a Fradinak azt kifogjuk tiltani. És kártérítési pert fogok indítani minden olyan ember ellen, (…) hogyha ellenünk büntetést ró ki az MLSZ, és be tudom majd azonosítani, mert nekünk vannak most már fotópuskáink az idei évtől. (…)  Amikor egymillió forintra megbüntetnek minket, akkor mi eret vágunk magunkon itt benn… Nem kell petárdázni, persze lehet szidni az MLSZ-t, de nem kell petárdázni, ha az MLSZ azt írja elő akkor nem (…) Aki a Fradinak kárt okoz, én be fogom perelni, de nem azért, mert nem szeretem, hanem azért, mert a szurkolóinál én sokkal jobban szeretem a Fradit, azért.

Egy kicsit a nézői morálról(…) én a saját érzéseim fogom elmondani. Itt ültem a kettes szektorban, nem a puhák között(…) Nekem a Hypós Feri jó haverom volt sok éven keresztül, a haláláig kvázi. De én azt gondolom, hogy lehet szidni egy edzőt, azt gondolom, hogy lehet gyűlölni egy elnököt, de azt, amit a játékosokkal csinálnak azt kérem ne tegyék!

Az emberek teli torokból szidják az anyjukat. Honvéd meccsen láttam, hát a Honvéd szurkolók leszurkoltak minket. Az én szeretett Fradi táborom, a fiaink olyan gyengék, hogy leszurkol minket egy Kispest. Lehet, hogy szándékosan, de a csapatnak tesznek rosszat.

Majd menjek oda hátra és nézzék meg, hogy mi van kiírva ( a B középben). Van egy 1928-as B-közép mondás (…) Az van oda kiírva, hogy aki ide belépsz, szurkoljál, ha nem tetszik távozzál! (…)"

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kubatov hajrá fradi! ankét szurkolói törvény

A bejegyzés trackback címe:

https://ftcsz.blog.hu/api/trackback/id/tr303171940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása